دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته جاری صورت گرفت،
کد خبر: ۶۵۶۲۷
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان گفت: ازدواج زیربنا و مقدمه یک زندگی سالم و اجتماع می باشد که در دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی به این امر مقدس به عمل آمده است.

به گزارش فکرشهر، غلامحسین قیطاس خواه افزود: یکی از برنامه های کمیته امداد در راستای توانمند سازی افراد تحت حمایت، پرداخت جهیزیه است که این نهاد برحسب رسالت های محوله تامین جهیزیه، دختران مددجو را در اولویت کاری خود داشته و با کمک های خیرین و امداد نسبت به تامین آن اقدام می کند.

وی ادامه داد: در هفته جاری به تعداد 28 نفر نوعروس یک سری جهیزیه کامل شامل تمام کالاهای اساسی زندگی از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی و دیگر وسایل آشپزخانه که ارزش ریالی هر سری جهیزیه مبلغ 100/000/000ریال می باشد، اهدا شد. 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد 120 نوعروس تحت حمایت، جهیزیه پرداخت شده و راهی خانه بخت شده اند.

قیطاس خواه اضافه کرد: الحمداله با کمک مردم فهیم و خیرین نیکوکار شهر برازجان صف پشت نوبت جهیزیه به روز شده و زوج های تحت حمایت به محض پرونده سازی، در کوتاه ترین فاصله زمانی جهیزیه اشان پرداخت می شود.

وی در پایان از تمامی خیران عزیز دعوت کرد در این کار نیک، مجموعه کمیته امداد را یاری نمایند تا نوعروسان تحت حمایت در تشکیل خانواده و راهی شدن به خانه بخت مشکلی نداشته باشند.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر